Onimusha: WotS - Outfit for Okuni: Yomogi's Dance
An outfit reminiscent of the one worn by Yomogi the Chef from Monster Hunter Rise. Unfortunately, it doesn't instill Okuni with the ability to make Yomogi's signature dango.