Onimusha: WotS – Outfit til Okuni: Yomogi's Dance
Et samarbejdsbaseret Outfit til Izumo no Okuni! Et Outfit, der minder om det, der bæres af Yomogi the Chef fra Monster Hunter Rise. Desværre giver det ikke Okuni evnen til at udføre Yomogis kendetegnende dango.