Onimusha: WotS - Strój dla Okuni: Taniec Yomogi
Ubiór wzorowany na stroju Kucharki Yomogi z gry Monster Hunter Rise. Niestety, nawet mając go na sobie, Okuni nie będzie umiała przyrządzać wyśmienitych dango Yomogi.