Onimusha: WotS - Okuni için Kıyafet: Yomogi'nin Dansı
Monster Hunter Rise'daki Şef Yomogi'nin giydiği kıyafeti anımsatan bir parça. Ne yazık ki bu kıyafet Okuni'ye, Yomogi'nin meşhur dango tatlısını yapma yeteneğini kazandırmıyor.