Onimusha: WotS – Outfit til Oni Lady: Hinoa
Et samarbejdsbaseret Outfit til Oni Lady, som støtter Miyamoto Musashi! Et Outfit, der minder om det, der bæres af Hinoa the Quest Maiden fra Monster Hunter Rise. Det virker dog, som om Oni Lady ikke vil sende alle og enhver ud på en Village Quest.