Onimusha: WotS - Strój dla Damy Oni: Hinoa
Ubiór wzorowany na stroju mistrzyni zadań imieniem Hinoa z gry Monster Hunter Rise. Wygląda jednak na to, że Dama Oni nie zamierza wysyłać nikogo na misje w imieniu mieszkańców wioski.