Onimusha: WotS - Oni Lady için Kıyafet: Hinoa
Monster Hunter Rise'daki Mücadeleci Kadın Hinoa'nın giydiği kıyafeti anımsatan bir parça. Oni Lady, hiç kimseyi Köy Görevine gönderecek gibi durmuyor ama neyse.