Onimusha: Way of the Sword DEMO
Wield Oni Armament attacks and experience the varied swordplay action on offer in this demo that will see you face off against the formidable bosses, Sasaki Ganryu and Daidara.
However, those with saved data from the demo can receive the following item in the base game.