Onimusha: Way of the Sword DEMOSU
Korkunç elebaşı Sasaki Ganryu ile yüzleşeceğin bu demoda Oni Donanımlarıyla saldırılar gerçekleştir ve oyunun sunduğu çeşitli kılıç dövüşlerini deneyimle.