Operation Wolf Returns: First Mission VR
A few months ago, a new criminal organization made its appearance. In addition to trafficking arms and drugs, it has developed a new, superpowerful weapon. After discovering several of the bases of the organisation, led by the mysterious General Viper, two agents are dispatched to learn more about this weapon and free the hostages held in the surrounding camps.