Operation Worlf Returns: First Mission
Alone or with another, relive this great Arcade classic through non-stop action! Operation Wolf Returns: First Mission captures the essence of the original game, immersing you in an action-packed atmosphere reminiscent of the non-stop action films of the 1980s.
A few months ago, a new criminal organization made its appearance. In addition to trafficking arms and drugs, it has developed a new, superpowerful weapon. After discovering several of the bases of the organisation, led by the mysterious General Viper, two agents are dispatched to learn more about this weapon and free the hostages held in the surrounding camps.