Operation Worlf Returns: First Mission
Kilka miesięcy temu pojawiła się nowa organizacja przestępcza. Oprócz handlu bronią i narkotykami opracowała nową, potężną broń. Po odkryciu kilku baz organizacji kierowanej przez tajemniczego generała Vipera, wysłano dwóch agentów, aby dowiedzieć się więcej o tej broni i uwolnić zakładników przetrzymywanych w okolicznych obozach.