Operation Worlf Returns: First Mission
Birkaç ay önce yeni bir suç örgütü ortaya çıktı. Bu örgüt, silah ve uyuşturucu kaçakçılığına ek olarak, süper güçlü yeni bir silah geliştirdi. Gizemli General Viper tarafından yönetilen örgütün birkaç üssünün keşfedilmesini takiben, bu silah hakkında daha fazla bilgi edinmek ve çevredeki kamplarda tutulan rehineleri serbest bırakmak için iki ajan oraya gönderildi.