Orcs Must Die! Deathtrap - Supporter Pack
Wynieś swoje wrażenia z Orcs Must Die! Deathtrap na nowy poziom dzięki Pakietowi Wspierającego – specjalnemu zestawowi przedmiotów kosmetycznych dla fanów, którzy chcą okazać jeszcze więcej wsparcia grze i jej twórcom. Ten pakiet nie da ci żadnej specjalnej przewagi – powstał w celu uczczenia naszej społeczności i dodania graczom sznytu podczas wycinania w pień niezliczonych orków.
Wybierając Pakiet Wspierającego, pomagasz nam dalej rozwijać grę Orcs Must Die! Deathtrap. Wsparcie graczy jest dla nas najważniejsze, dlatego nie możemy się doczekać, aż stworzymy dla was więcej epickiej zawartości.