Out of Sight
You’re Sophie, a young blind girl who sees through her teddy bear’s eyes. Escape your captors and uncover the evil history of the dark mansion you desperately seek to escape in this unique, atmospheric horror puzzle/adventure game.
Follow Sophie and Teddy through the dark mansion and make use of the unique second-person perspective to avoid dangers and see your way forward!