Out of Sight
Sevgili Teddy’si sayesinde yeniden görebilen Sophie, çok geç olmadan bir çıkış yolu bulması gerektiğini biliyor. Tehlike her köşede pusuda—yanlış bir adım, gıcırdayan bir döşeme tahtası veya beklenmedik bir darbe yakalanmak anlamına gelebilir… ve belirsiz bir kader.
Malikanenin sayısız zorluklarını aşmak için zekana ve içgüdülerine güven. Sana rehberlik edecek tek şey cesaretin ve Teddy, hayatta kalmak senin ellerinde.