Out of Words
Find your lost voices in a co-op platformer adventure. Together with a friend, via online cross-platform or couch co-op, explore the wild, colorful realm of Vokabulantis as Kurt and Karla in a story about the first time they held hands — where everything you see is crafted by hand.
From puppet masters, to programmers to poets; this is the unique game development team behind Out of Words. From the mind of acclaimed poet Morten Søndergaard, co-developers WiredFly and Kong Orange carefully designed and crafted each stop-motion character, environment, and co-op mechanic to tell a story with a distinctly human touch.
Solve physics-defying puzzles in ancient catacombs and perform daring stunts among the clay skyscrapers of Nounberg, Out of Words is a journey for two, and this adventure will require cooperation, communication and perfect timing between you and your co-player.
The world is at stake – and so is your relationship. Kurt and Karla become entangled in a battle for the future of Vokabulantis and their friendship itself. Traverse the wonders and dangers of the world of Vokabulantis and falling in love. Kurt and Karla may save this wonderland — but at what cost?