Outerverse
Outerverse to gra przygodowa z zadaniami polegającymi na automatyzowaniu i wytwarzaniu. Buduj zautomatyzowane maszyny i broń, a następnie korzystaj z nich do podróży przez uniwersum, pokonania ogromnych tytanów i ulepszenia swojej technologii, jednocześnie biorąc udział w kosmicznych wydarzeniach. Gra zawiera scenariusz wytwarzania bez maszyn dla osób, które nie przepadają za logiką/automatyzacją!
Pokonaj 6 ogromnych tytanów. Każdy jest wyjątkowy, więc do walki potrzebna jest specjalna mechanika. Strzelaj kulami ognia do tytana-drzewa (Tree Titan), a rakietami do tytana-skały (Rock Titan), zbuduj lasery, żeby zniszczyć negatywnego tytana (Negative Titan). I nie tylko!
Automatyzuj wyjątkowe maszyny i farmy przy pomocy logiki oraz systemów transportu i wyłaniania się zainspirowanych czerwonym kamieniem i automatyzacją w Minecraft. Zaprojektuj własne niestandardowe maszyny lub wykorzystaj gotowe schematy! Możesz również wybrać scenariusz ręcznego wytwarzania, żeby przejść rozgrywkę w podobny sposób, ale bez maszyn, farm, logiki czy przewodów.
W trakcie wypełniania zadań weźmiesz udział w ekscytujących kosmicznych wydarzeniach w niezapomnianych lokalizacjach, eksplorując wszechświat złożony z pięknych, generowanych proceduralnie obszarów kosmosu, takich jak gromady galaktyk, galaktyki, gwiazdy neutronowe z dyskiem akrecyjnym, planety gazowe, quasistary i nie tylko!