Outerverse
Outerverse, görev odaklı, otomasyon üretimi yapılan bir macera oyunudur. Otomatize makineler ve silahlar üret, ardından kozmik etkinlikleri deneyimlerken bunları evrende seyahat etmek, devasa titanları alt etmek ve teknolojini ilerletmek için kullan. Mantık/otomasyon hayranı olmayanlar için makineler yerine üretim için bir manuel senaryo da içerir!
Her biri eşsiz ve alt etmek için özel bir mekanik gerektiren 6 devasa Titanı alt et. Tree Titan'a alev topu fırlat, Rock Titan'a roketler fırlat, Negative Titan'ı yenmek için lazer inşa et!
Redstone ve Minecraft Otomatizasyonundan ilham alan mantık, taşıma ve doğma sistemlerini kullanarak makineleri ve çiftlikleri benzersiz bir şekilde otomatize et. Kendi özel makinelerini tasarla ya da basitlik için önceden yapılmış şemaları kullan! Alternatif olarak aynı deneyimi makineler yerine üretimle yaşamak için manuel üretim senaryosunu seç - bu seçenekte makineler, çiftlikler, mantık ya da kablolar olmayacak.
Görev akışı sırasında güzel yöntemsel uzay alanları ile yaratılan galaksi kümeleri, galaksiler, toplanma diskine sahip nötron yıldızları, gaz gezegenler, sözde yıldızlar ve çok daha fazlasından oluşan evreni keşfederken unutulmaz konumlarda heyecan verici kozmik etkinlikleri deneyimleyeceksin!