– Wdrożenie i dopasowanie funkcji oraz zawartości w grze w oparciu o opinie społeczności (przy jednoczesnym zachowaniu naszej wizji)
– Zoptymalizowanie i nieustanne udoskonalanie działania gry oraz jej oprawy graficznej.
Cała zawartość i wszystkie funkcje wymienione w sekcji „O grze” poniżej są dostępne w obecnej wersji gry w fazie wczesnego dostępu jako epoki (Ages) 0, 1 i 2.
Planujemy podwyższyć cenę. Może to nastąpić w trakcie fazy wczesnego dostępu lub w momencie premiery – nie jest to jeszcze pewne.
Planujemy być aktywni w wielu miejscach, w tym na Discordzie, forach Steam oraz w mediach społecznościowych. Kanał Outerverse na Discordzie pozostanie jednak głównym miejscem do rozmów pomiędzy graczami, dzielenia się opiniami oraz zgłaszania błędów. Planujemy naprawiać błędy i rozważać nowe pomysły oraz sugestie w trakcie pracy nad grą.