Oyunun çıkış için hazır olduğundan emin olmak adına gereken süreyi kullanıp oyunu hatalardan temizlemek ve son rötuşlarını tamamlamak istedik.
Ayrıca topluluğun önerdiği talepler ve geri bildirimleri de uygulamak istiyoruz.
Son olarak mevcut görev akışını daha ilgi çekici ve çeşitli kılacak yeni ve heyecan verici içerikler sunan yeni bir özellik üzerinde çalışmayı planlıyoruz.
Mevcut görev akışını daha ilgi çekici ve çeşitli kılacak yeni ve heyecan verici içerikler sunan yeni bir büyük özellik eklemek.
Planımız Discord, Steam Forumları ve Sosyal Medya kanalları gibi çeşitli alanlarda aktif olmak. Ancak Outerverse Discord kanalı oyuncuların fikir alışverişi, geri bildirimler ve hata bildirimleri gibi özellikler için ana buluşma noktası olacak. Geliştirme sürecinde hataları ortadan kaldırmak ve yeni fikirlerle önerileri gözden geçirmeyi planlıyoruz.