Outer Wilds
Outer Wilds, sonsuz bir döngüde sıkışıp kalmış bir güneş sisteminin gizemini konu alan bir açık dünya oyunudur.
Tuhaf ve sürekli gelişen bir güneş sisteminde sorulara cevap arayan yeni bir uzay programı olan Outer Wilds Ventures'ın en yeni üyesi sensin.
Outer Wilds gezegenleri, zamanla değişen gizli konumlarla doludur. Kum tarafından yutulmadan önce bir yeraltı şehrini ziyaret et veya ayaklarının altında parçalanan bir gezegenin yüzeyini keşfet. Her sır, tehlikeli ortamlar ve doğal afetler tarafından korunur.