Outward Soundtrack
The enchanting and highly atmospheric official soundtrack has been made available for purchase due to popular demand.
Let the music bring you back to your journeys across Cierzo, Enmerkar forest, the Levant and beyond.
The entire soundtrack was composed specifically for the game by Canadian musician and composer Jean- François Racine; who helped define the game’s tone of threat and wonder with his melodies.