Outward Soundtrack
Na prośbę społeczności graczy udostępniamy w sprzedaży zachwycającą i niezwykle klimatyczną oficjalną ścieżkę dźwiękową do gry.
Za sprawą muzyki możecie przenieść się z powrotem do Cierzo, lasu Enmerkar, Lewantu oraz innych miejsc.
Ścieżka dźwiękowa, skomponowana w całości na potrzeby gry przez kanadyjskiego muzyka i kompozytora Jean-François Racine'a, doskonale podkreśla atmosferę zagrożenia i niesamowitości.