Outward Soundtrack
Yoğun istek üzerine büyüleyici ve son derece atmosferik resmi oyun müzikleri albümü satışa çıktı.
Bırakın müzik sizi alıp Cierzo, Enmerkar Ormanı, Levant ve diğer bölgelerdeki yolculuklarınıza geri götürsün.
Oyun müziklerinin tamamı, melodileri ile oyundaki korku ve merak hislerinin oyuncuya geçmesine yardımcı olan Kanadalı müzisyen ve besteci Jean-François Racine tarafından bu oyun için özel olarak bestelendi.