Outward: Trzej Bracia
Odegrasz istotną rolę w historii Aurai: dołącz do prac nad odbudową w obozie uchodźców ze Starego Sirocco i zapewnij jego wynędzniałym mieszkańcom nowy dom — Nowe Sirocco.
Nowe rodzaje broni, umiejętności oraz liczne gadżety pomogą ci w pełnej niespodzianek podróży w nieznane.
Otwierają się bramy prowadzące do Caldery, nowego regionu w świecie Outward oferującego nowe przygody, zagrożenia i sekrety do zbadania!
Stwórz swoje miejsce w Aurai, pomagając miejscowej społeczności przetrwać w bezwzględnym świecie! Nowa mechanika budowy miasta pozwala się włączyć w proces rozbudowy obozu uchodźców i tworzenia Nowego Sirocco.
Aurai się powiększa, a Caldera to coś więcej niż tylko nowe otoczenie. Nowe lochy, zadania i lokacje czynią ją łakomym kąskiem dla każdego awanturnika!
Te legendarne bronie niełatwo zdobyć — są jednak warte wysiłku! Ich wyjątkowe własności dadzą ci niezbędną przewagę w niebezpiecznych sytuacjach!
Dodatek DLC „Trzej Bracia” jest pełny nowych przygód, umiejętności, broni, receptur i towarzyszy, które zapewnią ci zupełnie nową podróż w wyjątkowym świecie Aurai!