At the wheel of powerful buggies and quads from top manufacturers, venture off into extreme off-road environments and challenge yourself on the game's highly technical tracks. Cope with vehicle damage, and negotiate the many natural and artificial obstacles in your way to achieve the best time possible.
Carefully select your UTV or ATV, plot your route intelligently, and manage your acceleration and the various differential and drivetrain options to dominate in local and online competitions.