PaintBall War 2
Paintball War 2 is the sequel to the most ambitious sports simulation game based on sports discipline in real life called paintball!
In the game you can find to your liking the game mode among such as "Team Deathmatch", "Best Player", "Eliminate the Target" and the classic paintball game mode!
A large selection of different weapons for the game, both automatic and pistols and grenades! A wide selection of maps from various locations!
Good strategy and great team play will help you win! Call your friends and take the first places!