PaintBall War 2
Paintball War 2 to kontynuacja najbardziej ambitnej sportowej gry symulacyjnej opartej na rzeczywistej dyscyplinie sportowej zwanej paintballem!
W grze możesz znaleźć tryb gry, który Ci się podoba, taki jak Team Deathmatch, Najlepszy gracz, Wyeliminuj cel oraz klasyczny tryb gry w paintball!
Duży wybór różnych broni do gry, zarówno automatycznych, jak i pistoletów i granatów! Szeroki wybór map z różnych lokalizacji!