Paladin's Passage
Master Challenging Levels: Traverse over 100 hand-crafted levels that test your skills as you collect keys to unlock new stages and unravel mysteries.
Encounter Mythical Beasts: Outsmart fantastical creatures and magical traps lurking in ancient ruins' shadows.