Panic Room 2: Hide and Seek
Your trip to a gloomy abandoned mansion led to an imprisonment inside the maniac’s house. It was an itch for gain that led you here, but this place still reeks of fear of its previous victims, and only the desperate will to survive will help you to win back your freedom. You’ll have to work hard to stay alive, let alone escape or find out who’s hiding behind the mask of the Puppeteer.
The very first minutes of play will treat you to an engaging detective plot, realistic graphics and sublime music. Better yet, varying gameplay, countless quests, puzzles and brainteasers will hold you captive in Panic Room 2: Hide and Seek for hours on end.
Different game modes! Master the original gameplay modes such as «Night», «Shadows» or «Invisible ink» that add variety and excitement.
Panic Room 2: Hide and Seek is a free cross–platform game for computers and phones, which is constantly updated!