Paper Beast
An exploration and adventure game about wildlife sprung from the depths of the internet. An unknown power seems to upset its balance. Join forces with exotic creatures to unravel the mysteries of this universe.
Somewhere in the abyssal depths of the internet, life has blossomed. You are the first human to set foot in this mysterious ecosystem. A strange force seems to weigh on its balance. Join forces with intriguing and endearing creatures to solve the puzzles of Paper Beast.
Explore a colorful and whimsical universe born from the imagination of Eric Chahi, creator of Another World.
Control the environment. Divert rivers, melt the ice, withstand storms to solve puzzles… And fly away!
An original soundtrack combining the Japanese punk rock of TsuShiMaMire and the ambient style of Roly Porter.