Paquerette Down the Bunburrows
Pâquerette Down the Bunburrows is a pathfinding-based bunny-catching puzzle game.
The bunnies flee when Pâquerette gets too close: they dash through tunnels carefully avoiding dead ends. Will you let the lil buns outsmart you?
Drop by the surface for a quick chat with Ophéline, she's a meanie but really sweet deep down!
Capturing 100+ bunnies is all fun and games but Pâquerette would also love to find some baby bunnies, but how?