Parkitect Deluxe
Parkitect Deluxe is the best way to get Parkitect! It contains: The base game. The Taste of Adventure DLC, with 10 levels, new rides and new themes! The Booms & Blooms DLC, with the effect sequencer, fireworks, and more new rides and decorations!