Parkitect Deluxe
Parkitect Deluxe to najlepsza edycja Parkitect! Zawiera: podstawową wersję gry, dodatek Taste of Adventure, z 10 poziomami, nowymi przejażdżkami i motywami, dodatek Booms & Blooms, z sekwenserem efektów, sztucznymi ogniami oraz nowymi przejażdżkami i dekoracjami!