Parkour Labs
Are you good at parkour video games? Are you number 1 in surfing mode? This is your game, welcome to Parkour Labs, an experience that will test your skills.
Welcome to Parkour Labs, a vaporwave-inspired parkour game. In this game you can surf the waves of nostalgia and retro aesthetics, sliding down ramps and performing smooth turns. Explore colorful and surreal landscapes inspired by the culture, music and art of the 80s and 90s. Collect glitch effects and other artifacts to unlock new levels and secrets. Experience the synthwave atmosphere in this unique and original game that challenges your mouse control and movement skills.