Parkour Labs
Velkommen til Parkour Labs, et vaporwave-inspireret parkour-spil. I dette spil kan du surfe på bølgerne af nostalgi og retro-æstetik, glide ned ad ramper og udføre bløde sving. Udforsk farverige og surrealistiske landskaber inspireret af kultur, musik og kunst fra 80'erne og 90'erne. Saml glitch-effekter og andre artefakter for at låse op for nye niveauer og hemmeligheder. Oplev synthwave-atmosfæren i dette unikke og originale spil, der udfordrer din musekontrol og bevægelsesevner.