Parkour Labs
Adakah anda mahir dalam permainan video parkour? Adakah anda nombor 1 dalam mod melayari? Ini permainan anda, selamat datang ke Parkour Labs, satu pengalaman yang akan menguji kemahiran anda.
Selamat datang ke Parkour Labs, permainan parkour yang diinspirasikan oleh wapwave. Dalam permainan ini, anda boleh melayari ombak nostalgia dan estetika retro, meluncur menuruni tanjakan dan melakukan selekoh yang lancar. Terokai landskap berwarna-warni dan surealis yang diinspirasikan oleh budaya, muzik dan seni tahun 80-an dan 90-an. Kumpulkan kesan glitch dan artifak lain untuk membuka kunci tahap dan rahsia baharu. Alami suasana synthwave dalam permainan unik dan asli ini yang mencabar kawalan tetikus dan kemahiran pergerakan anda.