Party Club
Play solo or team up with up to 4 friends in local couch mode or online co-op. Teamwork keeps the party going; chaos tears it apart.
Set up tables, juice machines, and even toilets wherever you like. Spend your earnings at the end of each day and plan your layout to handle the rush and the disasters that come with it.
From repairing broken tables to cleaning toilets, keeping your venue spotless is the key to drawing bigger crowds.