Pascal's Wager: Definitive Edition
The Colossus, mysterious creatures that dispelled the Dark Mist that once engulfed the land of Solas, has fallen. As Couriers, you will explore various handcrafted locales in this intriguing world full of secrets, hidden mysteries and stories. The veiled truth of Solas awaits your discovery...
Master five unique, powerful, and versatile characters each with their own distinctive combat styles for a rich and incredibly challenging experience. The dark forces you face are relentless and cunning, the bosses will put your planning, reflexes and determination to the ultimate test.
Centuries ago, the sun sank into the sea, leading to the Dark Mist enveloping the lands. Great, towering beings, the Colossus brought light to the areas surrounding them and in turn, humanity found its last and only refuge.
Following the trail of the falling Colossi, Terrence the Courier and his companions embark on an arduous journey. They will encounter figures benevolent and evil, seal or witness their fate, and unveil the truth behind this dark world.