Path of Exile
You are an Exile, struggling to survive on the dark continent of Wraeclast, as you fight to earn power to exact your revenge against those who wronged you. Created by hardcore gamers, Path of Exile is an online Action RPG set in a dark fantasy world.
Path of Exile is an online free-to-play Action RPG set in the dark fantasy world of Wraeclast. It provides deep character customisation with its sprawling passive skill tree, socketable skill gems, immense itemisation and crafting system. You can pick from seven starting classes and 18 sub-classes. Play solo or alongside up to five friends.