Winter Dragon Footprints
Winter Dragon Footprints ile soğuğu kucaklayın ve dondurucu ayak izlerinizi, yürüdüğünüz yolda bırakın! Bu mikro işlem, buzlu ayak izleri efektine sahip bir çift ayakkabı verir.