Pathfinder: Kingmaker - Enhanced Plus Edition
Pathfinder: Kingmaker - Enhanced Plus Edition is the first isometric party-based computer RPG set in the Pathfinder fantasy universe. Enjoy a classic RPG experience inspired by games like Baldur's Gate, Fallout 1 and 2 and Arcanum.
With the help of over 18,000 Kickstarter backers and composer Inon Zur, Owlcat Games is proud to bring you the first isometric computer RPG set in the beloved Pathfinder tabletop universe. Enjoy a classic RPG experience inspired by games like Baldur's Gate, Fallout 1 and 2 and Arcanum. Explore and conquer the Stolen Lands and make them your kingdom!