Pathfinder: Kingmaker – Arcane Unleashed
Nie ma czegoś takiego jak za dużo magii! Ten darmowy dodatek dodaje do gry następujące nowe zaklęcia: Create Pit (Utworzenie dołu) Spiked Pit (Dół z kolcami) Acid Pit (Dół z kwasem) Hungry Pit (Głodny dół) Rift of Ruin (Szczelina zniszczenia) Battering Blast...
W Twojej stolicy pojawi się handlarz magicznymi zwojami. Ilość i poziom mistrzowski dostępnych zwojów zależy od tego, jak wysoki poziom „Arcane” (Mocy) charakteryzuje Twoje królestwo.
A teraz trochę bardziej na serio: ostatnim elementem tego dodatku jest nowy zwierzak. Jeden z graczy i nasz przyjaciel, znany w społeczności jako Stratagemini, stracił swojego ukochanego kota Tigera zaledwie kilka tygodni przed premierą naszej gry. Stratagemini jest z nami od najwcześniejszych dni rozwoju gry, wspierając nas na każdym kroku, dostarczając obszernych i pouczających informacji zwrotnych w wersji alfa i pomagając nadać tej społeczności taki kształt, jaki ma ona dzisiaj. W dowód naszej dozgonnej wdzięczności odtworzyliśmy Tigera w grze, aby mógł znów wędrować ze swoim ludzkim przyjacielem – choćby tylko po Stolen Lands.