Pathfinder: Kingmaker - Arcane Unleashed
Çok fazla büyü diye bir şey yok! Bu ücretsiz DLC şu büyüleri oyuna ekliyor: Create Pit Spiked Pit Acid Pit Hungry Pit Rift of Ruin Battering Blast Ayrıca yeni bir evcil hayvan ekliyor ve bazı modelleri geliştiriyor!
Başkentinde bir arcane parşömen satıcısı belirecek. Mevcut parşömenlerin miktarı ve yapılabilme seviyesi krallığının "Arcane" özelliğinin ne kadar yüksek olduğuna bağlı.
Son olarak, biraz daha ciddi bir not olarak, bu DLC'nin son kısmı yeni bir evcil hayvan olacak. Hem bir oyuncumuz hem de bir arkadaşımız olan ve topluluğun Stratagemini olarak tanıdığı dostumuz oyunun çıkışından yalnızca birkaç hafta önce çok sevgili kedisi Tiger'ı kaybetti. Stratagemini geliştirmenin ilk günlerinden beri bizlerle oldu, yol boyunca bizi her adımda destekledi, alpha sürecinde geniş ve aydınlatıcı geri bildirimler sundu ve topluluğun bugün olduğu hâle gelmesine yardımcı oldu. Minnettarlığımızı göstermek adına Tiger'ı oyunda yeniden yarattık, böylece insan dostu ile bir kez daha serbestçe dolaşabilecek - yalnızca Stolen Lands'te olsa bile.