Pathfinder: Kingmaker – Bloody Mess DLC
Oczywiście nie wszystkie stworzenia w Pathfinder: Kingmaker w ogóle mogą mieć plamy krwi. Jak można się spodziewać, tych z nich, które pozbawione są krwi – przykładowo żywiołaków i stworzeń pozbawionych ciała – funkcja ta nie obejmuje. Ponadto podczas gdy humanoidy i zwierzęta krwawią na czerwono, u innych tak nie jest: na przykład nieumarli mają czarne plamy na ubraniach, a rośliny ociekają zieloną posoką.
Gracze mogą kontrolować widoczność nowej funkcji dzięki specjalnemu ustawieniu – „Bloodstains” (Plamy krwi) – które można znaleźć na stronie „Game” (Gra) w menu opcji. Funkcja ta jest domyślnie włączona.