Pathfinder: Kingmaker - Bloody Mess DLC
Tabii ki Pathfinder: Kingmaker'daki tüm yaratıklarda kan lekesi belirmiyor. Tahmin edebileceğin üzere kana sahip olmayanlar, yani örneğin elemental ve cisimsiz yaratıklar bu özellikten etkilenmiyor. Ayrıca insansılar ve hayvanlar kırmızı kan akıtırken bu diğerleri için pek de geçerli değil: Örneğin zombiler kıyafetlerinin üzerinde siyah lekeler gösterirken bitkiler yeşil öz akıtır.
Yaralanmış yol arkadaşlarını temizlemek için grubunu dinlendirerek ya da iyileşme yeteneklerini kullanarak onların Hit Point'lerini yenilemen gerekir.
Oyuncular bu yeni özelliğin görünürlüğünü Ayarlar menüsünün "Oyun" (Game) kısmında yer alan özel ayar "Kan Lekesi" (Bloodstains) ile kontrol edebilir. Bu ayar varsayılan olarak kapalı gelir.