Pathfinder: Kingmaker – Season Pass
Nowa grywalna rasa. Podczas ankiety, która miała zadecydować o tym, jaką dodatkową rasę dodamy do gry, bardzo często (oprócz zwycięzców – Aasimarów) pytano o jedną konkretną opcję: Tieflingów, ludzi z kroplą demonicznej krwi płynącą w ich żyłach. Nie trafili oni do podstawowej wersji gry, ale stali się naturalnym wyborem na pierwszy element popremierowej zawartości.
Nowy towarzysz. Kiedy połączysz rasę z klasą, otrzymasz postać. Powitaj nową towarzyszkę – Tiefling Kineticist (Kinetyczkę Tieflinga) – która, jak każdy inny towarzysz, ma własną historię. Może ona również stanowić okazję do romansu, a także zająć jedno ze stanowisk w Królestwie.
Nowa bonusowa kampania. Świętując swoje zwycięstwo w rezydencji Jamandi Aldori, poznajesz innego bohatera Stolen Lands: kapitana najemników Maegara Warna. Podczas gdy Ty tworzysz swoją baronię w Shrike Hills i Narlmarshes, Varn i jego ludzie na skalistych podnóżach Dunsward zakładają swoją własną nację – Varnhold. Z czym musieli się zmierzyć? Zagraj w tę nową historię i przenieś konsekwencje dokonanych w niej wyborów do głównej kampanii!