Pathfinder: Kingmaker - Season Pass
Yeni bir oynanabilir ırk. Oyuna hangi bonus ırkı ekleyeceğimizi belirlemek için yaptığımız ankette bir seçenek çok talep edildi (kazanan Aasimar'ların yanında): Damarlarında bir damla şeytani kan akan insanlar olan Tiefling'ler. Onları ana oyuna eklemedik ancak çıkış sonrası içeriklerde doğal olarak aklımıza ilk gelen seçenek onlar oldu.
Yeni bir yol arkadaşı. Bir ırk ile bir sınıfı birleştirirsen bir karakter elde edersin. Diğer tüm yol arkadaşların gibi kendi hikâyesine sahip olan yeni yol arkadaşın Tiefling Kineticist'e hoş geldin de. Kendisi ayrıca romantik ilişki kurulacak bir seçenek de olabilir ve Kingdom'daki pozisyonlardan birine geçebilir.
Yeni bir bonus hikâye. Jamandi Aldori'nin malikânesinde zaferini kutlarken Stolen Lands'in bir başka kahramanı ile tanıştın: paralı komutan Maegar Varn. Sen Shrike Hills and Narlmarshes'ta baronluğunu kurarken Varn ve onun insanları Dunsward'un kayalık dağ eteklerinde Varnhold ismindeki kendi ulusunu kurmakla meşguller. Neye karşı çıkmak zorundalardı? Bu yeni hikâyeyi oyna ve orada aldığın kararlarının sonuçlarını ana hikâyeye taşı!