Pathfinder: Kingmaker - Enhanced Plus Edition
18.000'den fazla Kickstarter destekçisinin ve besteci Inon Zur'un yardımlarıyla Owlcat Games, sevilen Pathfinder masa üstü evreninde geçen ilk izometrik bilgisayar RYO'sunu sunmaktan gurur duyar. Baldur's Gate, Fallout 1 ve 2 ve Arcanum gibi oyunlardan esinlenen klasik bir RYO deneyiminin tadını çıkar. Stolen Lands'i keşfet, fethet ve kendi krallığın yap!